(0)

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

Тук можете да откриете подробна информация за това как работи Гифтлаб,
която би ви била полезна, ако искате да създадете събитие с нас или просто да купите подарък за друго събитие.

За всякакви други въпроси, които не откривате на тази страница, ще се радваме да ви помогнем на info@giftlab.bg.

Какво е Гифтлаб? Гифтлаб е уникална за България платформа, която позволява организирането на събития онлайн. Основната функция на сайта е създаването на профил за събитие, включващ списък с подаръци, които поканените могат да закупят. Предимствата на подобна услуга са много, но най-същественото е, че домакините могат да получат това, което наистина искат вместо да получават дублиращи се подаръци или пък пари от повечето си гости. Сайтът дава възможност за персонализиране на събитието, така че то да отразява личния вкус на потребителите, а също така и за следене на бройката на присъстващите в списъка с гости. Научете повече тук

Как работи Гифтлаб? След регистрация на сайта, потребителят може да създаде събитие и да го персонализира със свои снимки, тема и текст. За да създаде списък с подаръци, той трябва да избере артикули от каталога и да ги добави в списъка или да добави такива от други доставчици като „външни подаръци“. (Научете повече за „външни подаръци“ тук.) Последната стъпка е създаването на списък с гости, до които да бъде изпратена покана за събитието. В профила си получавате известия за всеки гост, потвърдил (или отказал) присъствие или закупил подарък.

За домакини на събития

Управление на профила и събитията

Как да се регистрирам на сайта? Регистрация можете да направите по всяко време тук, като единствените данни, нужни за това, са вашите имена и електронен адрес.

Как мога да създам събитие? След като имате регистриран профил на сайта, можете да създавате неограничен брой събития за неограничени поводи. Създаването на ново събитие става с бутона„ създай събитие“, намиращ се в профила ви. След попълване на кратка форма с основна информация за събитието, можете да се възползвате от всички функции, които сайтът предоставя.

За какъв тип събития е подходящ сайтът? Сайтът е подходящ за големи поводи от семеен тип, за които обикновено очаквате поканените да носят подаръци. Такива са сватба, нанасяне в ново жилище, раждане на бебе, погача, кръщене, детски рожден ден. За момента асортиментът ни е ориентиран към този тип събития, но това не означава, че не можете да го ползвате за рожден ден, кръгла годишнина или пък благотворителност, ако намерите за подходящо.

Как да направя списък с подаръци? Каталогът на Гифтлаб включва разнообразно и специално подбрано портфолио от партньори. Той е разделен на 4 основни категории – Техника, За дома, Развлечения и За деца. Всяка категория включва подкатегории и филтри, с които да можете най-лесно да откриете това, което търсите. Артикулите могат да се добавят към списъка с бутон „добави в списъка“. Ако не откривате нещо, което е сред желанията ви, можете да го добавите към списъка като „външен подарък“. (Научете повече за „външни подаръци“ тук.) Списъкът ви с подаръци е достъпен от менюто горе вляво на страницата на събитието.

Как да добавя подаръци, които не са от партньори на сайта? Подаръци, които се добавят от доставчици, които не са партньори на сайта, се наричат „външни подаръци“. Те влизат в списъка ви като такива и могат да бъдат закупени от гостите ви на съответния линк (или от съответния магазин), който вие сте посочили във формата за въвеждане на такъв подарък. След като подаръкът е закупен, гостът трябва ръчно да маркира това, за да е видимо за останалите гости. В тези случаи Гифтлаб не носи никаква отговорност за самите продукти, плащането и доставката им или възникнали грешки от страна на гостите. Ние не искаме да ви ограничаваме до нашите партньори, затова ви даваме опцията да добавите каквото пожелаете, но това от своя страна носи някои рискове, които не бихме могли да контролираме. За да извлечете максимална полза от сайта, ви препоръчваме да се възполвате от предложенията на партньорите ни доколкото е възможно и да добавите от други доставчици това, което наистина искате, но не откривате.

Искам да добавя артикул от партньор на сайта, който не откривам в каталога. Какво мога да направя? За да е удобен за ползване, каталогът ни включва подбрана част от асортимента на парньорите ни. В случай, че искате продукт, който не откривате в каталога, но е от наш парньор, можете да го въведете като „външен подарък“ (Научете повече за „външни подаръци“ тук.), а ние ще го конвертираме в стандартен подарък при първа възможност, за да могат гостите ви да го закупят през сайта.

Как функционират груповите подаръци? Груповите подаръци са подходящи за продукти на по-висока стойност, защото те могат да се разделят от повече гости. При тях всеки гост допринася сумата, която желае към общия подарък. Добавят се по стандартния начин, като следва да се избере предвидената във формата опция за групов подарък. В случай, че не се събере необходимата сума за желания подарък, домакинът има 2 опции – да доплати остатъка, за да закупи продукта или да използва събраната сума като ваучер и да закупи друг артикул/артикули от каталога на сайта. Ваучерът е с валидност 1 година от издаването, което означава, че би могъл да се ползва на по-късен етап или за евентуално следващо събитие.

Има ли подаръци, които не мога да добавя? Гифтлаб не поставя ограничения по отношение на „външните подаръци“, които можете да добавяте. Разбира се не е позволено добавянето на артикули, които са забранени от закона или продукти, чиято търговия изисква изрично разрешение или лиценз. Неподходящи пък са артикули с променящи се често цени и/или наличности, като например билети, хотелски резервации и други подобни, защото въведената от вас информация може да е подвеждаща за гостите ви. Все пак оставяме на вас да прецените какво и как, в рамките на позволеното от закона, е удачно да добавите.

Как да направя списък с гости и да им изпратя покани? От менюто горе вляво на страницата на вашето събитие можете да създадете, редактирате и следите списъка с вашите гости. Можете да поканите един или повече гости, като просто въведете име и имейл на хората, на които да бъдат изпратени покани или им споделите "линка за канене". Те могат да потвърдят присъствие или да откажат, в случай че няма да могат да се присъединят към събитието ви. Също ще могат да видят всичката информация, която сте въвели за събитието, както и, разбира се, да ви купят подарък.

Има ли определени насоки, които е добре да следвам при управлението на събитието ми? Добре е да съобразите поканата във времето според типа събитие. В повечето случаи е добре гостите ви да я получат поне месец преди него, а в случая на сватбите, и повече. Относно подаръците, има няколко съвета, които бихме ви дали. Добре е бройката да е поне тази на гостите ви. При сватбите, например, ви препоръчваме да добавите брой подаръци колкото са гости ви, вместо да отделите един подарък на двойка. Така ще има достатъчно избор за всички. Друга функция, която ще ви помогне да получите нещата, които най-много желаете, е изборът на приоритет. Добавяйки нов подарък към списъка, вие можете да зададете приоритета му като висок или нисък според това колко е важен той за вас. Така гостите ви ще се ориентират в правилната посока. Препоръчваме ви да ползвате и функцията за групови подаръци в случай на по-скъпи артикули. (Научете повече за „груповите подаръци“ тук.)

Как мога да следя какво се случва в събитието ми? При влизане в профила ви, ще се зареждат всичките ви известия относно присъствия и закупени подаръци. Ако желаете, можете да активирате и получаването на известия по имейл през настройките.

До кога събитието ми е активно? Събитието ви остава активно 3 дни след датата, за която е създадено. След това то бива затворено автоматично и излиза като минало събитие в секцията „Изтекли събития“ в профила ви. Ако желаете да бъде отворено за по-дълго, моля свържете се с нас, за да променим тази настройка.

Мога ли да закупя останалите подаръци от списъка, които не са били закупени? Разбира се, можете да закупите оставащите подаръци директно от сайта, като така получавате 5% отстъпка от стойността им.

Доставка

Как функционира доставката на подаръците? Доставките се извършват от партньорите ни при закупуване на съответния подарък, като вие предварително сте задали дали подаръците да пристигат на вашия адрес или на адреса на гостите ви. Тази настройка може да се определя за всеки добавен подарък, както и да се редактира по всяко време, за да е максимално удобно за вас. В полето „Условия на доставчика“ под всеки артикул е налична информация относно политиката за доставки на съответния партньор. В общия случай те ще се свържат с вас или госта ви, за да бъдат уточнени детайлите.

Какво струва доставката? Цената на доставката се определя от съответния партньор, като тази информация се намира в полето „Условия на доставчика“ под всеки артикул. Тя се калкулира към общата сума, която гостът трябва да плати, за да закупи даден подарък.

Може ли подаръците да бъдат доставени извън България? За момента сайтът е ориентиран към събития в България и подаръците могат да бъдат доставяни само в рамките на страната.

Рекламация

Как функционира рекламацията? В случай на рекламация можете да се обърнете към нас или директно към доставчика. Ние ще ви окажем пълно съдействие, но ако желаете да спестите време, можете да разчитате и на нашите партньори. Пълна информация за нашата политика относно рекламация, можете да откриете тук.

За гости на събития

Управление на профила

Нужно ли е да се регистрирам на сайта, за да мога да купя подарък или да отговоря на поканата за нечие събитие? Сайтът изисква регистрация от страна на гостите, като единствените данни, нужни за нея, са вашето име и и-мейл адрес.

Как мога да отговоря на поканата? След като се регистрирате, поканата за събитието ще се появи като известие в профила ви. Можете да отговорите с „ще присътвам“ или „няма да присъствам“. По-късно можете да променяте тази информация от секцията „Покани за събития“, намираща се във вашия профил.

Как мога да закупя подарък от нечий списък? Списъкът с подаръци можете да откриете на страницата на събитието, като закупуването става бързо и лесно, с гарантирана сигурност, директно на сайта. Можете да платите по повечето от познатите ви начини – с кредитна карта, през системата на ePay, по банков път или на каса EasyPay. Изключение правят „външните подаръци“, които не са от партньори на сайта. (Научете повече за „външни подаръци“ тук.) При закупуване на „външен подарък“, е много важно гостът ръчно да маркира подаръка като закупен в списъка, за да бъде той актуален за останалите гости, желаещи да закупят подарък и да няма повторения.

Мога ли да оставя лично съобщение към подаръка? Да, можете. При закупуването на всеки подарък има поле, предвидено за вашия поздрав към домакина/домакините.

Какво се случва, ако подаръкът, който съм закупил, се е изчерпал? В случай, че възникне подобен проблем, ние веднага ще се свържем с вас и ще ви преведем обратно заплатената сума или ще ви предоставим опцията да изберете друг подарък от списъка.

Доставки

Как функционира доставката на подаръците? Доставките се извършват от партньорите ни при закупуване на съответния подарък, като домакините предварително са задали дали подаръците да пристигат на техния адрес или на гостите. В полето „Условия на доставчика“ под всеки артикул е налична информация относно политиката за доставки на съответния партньор. В общия случай те ще се свържат с получателя, за да бъдат уточнени детайлите.

Какво струва доставката? Цената на доставката се определя от съответния партньор, като тази информация се намира в полето „Условия на доставчика“ под всеки артикул. Тя се калкулира към общата сума, която гостът трябва да плати, за да закупи даден подарък.

Може ли подаръците да бъдат доставени извън България? За момента сайтът е ориентиран към събития в България и подаръците могат да бъдат доставяни само в рамките на страната.

Рекламация

Как функционира рекламацията? В случай на рекламация, можете да се обърнете към нас или директно към доставчика. Ние ще ви окажем пълно съдействие, но ако желаете да спестите време, можете да разчитате и на нашите партньори. Пълна информация за нашата политика относно рекламация, можете да откриете тук.

Какво са бисквитките?

Бисквитките са малки текстови файлове, които даден уебсайт може да запише на вашия компютър/ мобилно устройство, когато го посетите. Те служат за разпознаване на вашето устройство следващия път, когато посетите същия или други сайтове. Има и други подобни файлове (като, например, web beacons), които могат да правят същото. Тук използваме определението „бисквитки“ като общо наименование на файлове, събиращи информация по сходен начин.

Бисквитките имат много различни функции. Те ни помагат да запомним потребителското ви име или предпочитанията ви, да анализираме представянето на сайта или дори да ви препоръчаме специфично съдържание, което смятаме, че ще ви бъде интересно/ полезно.

Има бисквитки, които съдържат лична информация. Ако сте кликнали на "Запомни ме", когато сте влизали в профила си, например, тя ще запомни вашето потребителско име. Повечето бисквитки нямат за цел да събират лична информация, чрез която да ви идентифицират, а по-скоро информация относно как потребителите достигат до сайта, как го използват или какво е тяхното географско местоположение.

За какво използваме бисквитките? Използваме бисквитки за да запомним ваши персонални настройки и да разпознаем вашата сесия, когато влезнете в профила си. Така не се налага да питаме за името и паролата ви при всяко отваряне на нова страница. Също така с цел анализ на производителността на сайта използваме предоставени от Google продукти. Информация относно това как те използват бисквитки на нашия сайт, може да откриете тук

Как можете да изключите бисквитките? Различните браузъри позволяват да променяте настройките, свързани с управлението на бисквитки. Можете да намерите тези настройки в меню "опции" или "предпочитания" на използвания от вас браузър. Използвайте бутона "Помощ" на браузъра.

Ако се притеснявате за рекламните бисквитки към трети страни, генерирани от рекламодатели, можете да ги изключите от сайта Your Online Choices.

Моля да запомните, че ако решите да спрете бисквитките, някои секции от сайта ни може да не работят правилно.

Пълна информация за Бисквитки Пълна информация за използването на бисквитки можете да намерите на: тук